REKLAMACE
V případě reklamace postupujte prosím následovně:
- Informujte nás nejprve prosím e-mailem na info@ogeon.cz.
- Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: GXO s.r.o., Řesanice 4, 335 44 Kasejovice.
- V takovém případě přiložte i kopii faktury.
Lhůta pro vyřízení vaší reklamace
- Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14denní lhůtě.
- Pokud jste firma nebo podnikatel (a obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty. Nicméně i v tomto případě se budeme snažit vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Co dělat v případě poškozeného zboží
- Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
- Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve emailem na info@ogeon.cz.
Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
- Obratem nás kontaktujte prostřednictvím emailu info@ogeon.cz.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.